برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کتاب رویکردی مدرن به گیتار کلاسیک اثر چارلز دانکن جلد دوم

نام تجاری:

مترجم: پیام رضوی

به همراه سی دی

پیشنهاد ویژه محدود
192,000 تومان 200,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
توضیحات

چارلز دانکن مولف کتاب رویکردی مدرن به گیتار کلاسیک به مدت بیش از چهل سال مشغول به پژوهش و جستجو درباره زیبایی‌های گیتار کلاسیک و به اشتراک‌گذاری آن از طریق نوازندگی و آموزش گیتار بوده است. او از “آندرس سگوویا” نوازنده افسانه‌ای گیتار بورس کامل برای شرکت در مستر کلاس‌های سگوویا در اسپانیا دریافت کرد. در طول سال‌ها به عنوان نوازنده و مربی، چارلز دانکن به تحقیق درباره تکنیک سازهای دیگر، اصول اجرای موسیقی، جنبه‌های روان شناختی تکنیک نوازندگی و تاریخ موسیقی نیز پرداخت. با بکارگیری این گستره وسیع از دانش موسیقی در نوازندگی شخصی و تجربه‌های ارزشمند از آموزش گیتار به تعداد بیشماری از هنرجویان با استعداد، او درک بینظیری از مهارت و هنر نوازندگی گیتار پیدا کرد. حرفه نوازندگی او شامل کنسرت‌های بیشمار در آمریکا و همچنین حضور در رادیو و تلویزیون به عنوان نوازنده مهمان می‌باشد. او همچنین به عنوان استاد دانشگاه و مربی خصوصی گیتار فعالیت می‌کند. چارلز بیش از دو دهه مدیر رشته گیتار در “دانشگاه اموری” بود. او همچنین مستر کلاس‌های متعددی در آمریکا، کانادا و فرانسه برگزار کرده است. با این وجود چارلز دانکن شهرت اصلی خود را به واسطه کتاب‌هایش بدست آورده است. خصوصا مجموعه سه جلدی کتاب‌های بسیار تحسین شده و پرطرفدار “رویکردی مدرن به گیتار کلاسیک” که توسط صدها مربی گیتار در سرتاسر آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جلد دوم کتاب رویکردی مدرن به گیتار کلاسیک ادامه دهنده مطالب جلد اول بوده و شامل تکنیک‌های جدید برای هر دو دست راست و چپ می‌باشد. همچنین نت‌های روی فینگربورد تا فرت ششم مورد بررسی قرار گرفته و هنرجو با رپرتوار سولو گیتار کلاسیک آشنا خواهد شد. همانند جلد اول کتاب رویکردی مدرن به گیتار کلاسیک دوئت‌های هنرجو-مربی بسیاری در این جلد نیز گنجانده شده است. بخش مربی دوئت‌ها در CD همراه کتاب ضبط شده تا هنرجو بتواند بخش مربوط به خود را همراه با آن تمرین کند.

کتاب رویکردی مدرن به گیتار کلاسیک جلد دوم نوشته چارلز دانکن و ترجمه پیام رضوی در 64 صفحه همراه با CD توسط نشر نکیسا منتشر شده است.

جزئیات محصول
SB21021

مشخصات

شماره مجوز
9790901459069
نویسنده
چارلز دانکن
مترجم
پیام رضوی
قطع
رحلی
تعداد صفحات
64 صفحه
انتشارات
نکیسا
نظرات
بدون نظر
خرید مطمئن
محصولات مرتبط
کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1 کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1
‎−4%
پیشنهاد ویژه محدود
288,000 تومان 300,000 تومان
(0)
این مجموعه با الهام از کتاب ارزشمند «هانون» نوشته شده‌است با این تفاوت که در کتاب حاضر تنوع و چالش‌های تکنیکی‌ بیشتری برای تک‌تک انگشتان مورد مطالعه و بررسی قرار...

پاسخگویی در تلگرام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری