برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کتاب گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک اثر اندرو یورک

نام تجاری:

مترجم: پیام رضوی

به همراه سی دی

پیشنهاد ویژه محدود
211,200 تومان 220,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
توضیحات

اندرو یورک مولف کتاب گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک: هارمونی شخصیتی بی‌همتا در دنیای گیتار است. گیتاریست‌های اندکی از مرزهای یک سبک مشخص با این میزان از قدرت و توانایی در آهنگسازی و نوازندگی عبور می‌کنند. دومین CD اندرو با نام “Denouement” در سال 1994 برنده جایزه بهترین آلبوم گیتار کلاسیک از نظر خوانندگان مجله Guitar Player شد. او همچنین یکی از اعضای “کوارتت گیتار لوس انجلس” است که شهرتی جهانی دارد. وی در مقدمه کتاب گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک: هارمونی می‌نویسد:

“پس از چندین سال آموزش دوره “گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک” در هنرستان ملی گیتار، متوجه شده‌ام که بسیاری از نوازندگان گیتار کلاسیک تمایل به یادگیری نواختن موسیقی جز روی گیتار کلاسیک دارند. اما آنها معمولا درهنگام مواجه شدن با ایده نواختن جز، خواندن نت‌های جز و یا بداهه‌نوازی دچار سردرگمی و یا حتی احساس ترس می‌شوند. من کتاب گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک: هارمونی را به منظور کمک به گیتاریست‌های کلاسیک در جهت یادگیری مهارت‌های هارمونیک لازم برای نواختن با اعتماد به‌نفس و همراه با لذت موسیقی جز نوشته‌ام. تمرکز این کتاب بر یادگیری هارمونی جز خواهد بود. قبل از اینکه بتوان به شکل تاثیرگذار به یادگیری آکورد/ملودی و بداهه نوازی با گام‌ها و مُدها پرداخت، داشتن درک صحیح از هارمونی جز بسیار واجب است. بنابراین من تصمیم گرفتم از این نقطه شروع کنم.”

کتاب گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک: هارمونی اولین کتاب از یک مجموعه سه جلدی است. دو کتاب دیگر این مجموعه “گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک: آکورد/ملودی” و “گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک: بداهه نوازی” ادامه‌ای بر مطالب پایانی این کتاب هستند.

کتاب گیتار جز برای نوازندگان کلاسیک: هارمونی نوشته آندرو یورک  و ترجمه پیام رضوی در 64 صفحه همراه با CD توسط نشر نکیسا منتشر شده است.

جزئیات محصول
SB21023

مشخصات

شماره مجوز
9790901459021
نویسنده
اندرو یورک
مترجم
پیام رضوی
قطع
رحلی
تعداد صفحات
64 صفحه
انتشارات
نکیسا
نظرات
بدون نظر
خرید مطمئن
محصولات مرتبط
کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1 کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1
‎−4%
پیشنهاد ویژه محدود
288,000 تومان 300,000 تومان
(0)
این مجموعه با الهام از کتاب ارزشمند «هانون» نوشته شده‌است با این تفاوت که در کتاب حاضر تنوع و چالش‌های تکنیکی‌ بیشتری برای تک‌تک انگشتان مورد مطالعه و بررسی قرار...

پاسخگویی در تلگرام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری