برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کتاب دشیفراژ برای نوازندگان گیتار اثر استفن داجسن و هکتور کواین

نام تجاری:

ترجمه: آیلین ارجمند

پیشنهاد ویژه محدود
115,200 تومان 120,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
توضیحات

همواره اظهارنظرهای بسیاری در مورد غیرممکن بودن دشیفراژ بر روی ساز گیتار وجود داشته است. چنین گفته‌هایی نشانگر نگرشی کاملا مهجور است. چرا که توانایی دشیفر کردن گیتاریست‌های امروزی با پیانیست‌ها و ویلنیست‌های تراز اول برابری می‌کند.

گیتار در مقوله دشیفراژ قطعا مشکلات خاص خود را دارد، ولی هیچ‌کدام از آن‌ها غیرقابل حل نبوده و برای هرکدام راه‌حل‌های هوشمندانه‌ای موجود است. بدون شک گیتاریست‌های بسیاری هستند که با اشتیاق و انرژی در راستای اصلاح و ارتقای توانایی‌های موزیکال و تکنیکال خود تلاش می‌کنند؛ ولی ابتدا باید بدانند چگونه؟ آنچه باعث شکست آن‌ها در رسیدن به استاندارد‌هایی همانند دیگر نوازندگان می‌شود، بیشتر فقدان متُد و روش منظم و دقیق است تا اینکه مشکل ذاتی مربوط به ساز آن‌ها باشد.

کتاب دشیفرلژ برای نوازندگان گیتار شامل یکصد قطعه کوتاه بوده و به منظور روشن‌تر شدن مطلب و پاسخ دادن به سوالات غالبا گیج‌کننده درباره‌ی دشیفراژ تهیه شده است. دشیفراژ روان - یعنی مدت زمانی که یک گیتاریستِ با انرژی و معقول بتواند نت نوشته شده را تحلیل کند- مهارتی نیست که بتوان در طی دو یا سه هفته به‌دست آورد. هر چه هنرجو مهارت بیشتری کسب کند متوجه خواهد شد که نه تنها توانایی دشیفراژ بلکه میزان درک و دانش عمومی موسیقی او نیز پیشرفت قابل توجهی کرده است.

انتظار می‌رود که کتاب دشیفرلژ برای نوازندگان گیتار بتواند بارقه امیدی باشد برای از بین بردن ابهاماتی که در طول سالیان دراز مانع رشد نوازندگان گیتار شده است و نیز بتواند راهی باشد نه فقط برای رسیدن به توانایی کوچکی مانند سهولت در تشخیص نت‌ها، بلکه برای کشف ابعاد و حالات مختلف موسیقی، مهارتی که ممکن است فراتر از افق تصور نوازنده باشد.

کتاب دشیفرلژ برای نوازندگان گیتار نوشته استفن داجسن، هکتور کواین و ترجمه آیلین ارجمند در 48 صفحه توسط نشر نکیسا منتشر شده است.

جزئیات محصول
SB21028

مشخصات

شماره مجوز
9790802626041
نویسنده
استفن داجسن، هکتور کواین
مترجم
آیلین ارجمند
قطع
رحلی
تعداد صفحات
48
انتشارات
نکیسا
نظرات
بدون نظر
خرید مطمئن
محصولات مرتبط
کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1 کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1
‎−4%
پیشنهاد ویژه محدود
288,000 تومان 300,000 تومان
(0)
این مجموعه با الهام از کتاب ارزشمند «هانون» نوشته شده‌است با این تفاوت که در کتاب حاضر تنوع و چالش‌های تکنیکی‌ بیشتری برای تک‌تک انگشتان مورد مطالعه و بررسی قرار...

پاسخگویی در تلگرام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری