برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کتاب هنر آهنگسازی اثر کیوان علائی جلد اول

پیشنهاد ویژه محدود
336,000 تومان 350,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
توضیحات

یک دانشجو و شیفته آهنگسازی برای اینکه بتواند به شکلی بین‌المللی برای انواع ارکسترهای جهان و به‌صورتی جامع برای شکل‌های متنوع موسیقی موجود، آهنگسازی کند در قدم اول باید به چهار فن و علم متفاوت مسلط باشد. این علوم چهارگانة آهنگسازی عبارت‌اند از هارمُنی، کنترپوان، ارکستراسیون و فرم و همان‌طور که می‌دانید تاکنون کتاب‌ها و رساله‌های زیادی برای آموزش هر یک از این فنون نگاشته شده‌اند؛ اما هر یک از این کتاب‌ها تنها به بیان و ارائة رشته و فن مخصوص خود پرداخته و سعی در ایجاد روشی برای آموزش آن شاخه خاص داشته‌اند؛ اما یک آهنگساز نمی‌تواند از هر یک از این فنون به‌تنهایی و بدون در هم آمیختن آن با سه شاخه دیگر استفاده كرده و موسیقی کاملی را به وجود آورد.

این کتاب همانند نقشه‌ای است که ساختمان زیبا و باشکوه آهنگسازی را، آجر به آجر و سنگ به سنگ در ذهن مخاطب می‌سازد و قدرت‌های نهان خلاقة او را بارور می‌کند. تمام مطالب آموزشی این کتاب با توجه به علوم چهارگانه آهنگسازی به‌تدریج و از فصل اول به بعد بر روی بدنه مطالب قبل سوار شده به این شکل تمام مواد جدید آموزشی درهم‌تنیده شده و ساختمان محکمی را در ذهن دانشجوی آهنگسازی خلق می‌کند. مثال‌ها و نمونه‌ها به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند كه متناسب با مطالب فراگرفته از جانب دانشجو باشند. به این شکل هیچ‌گاه مخاطب کتاب در نمونه‌های پیش روی خود مطلبی غیرقابل درک نخواهد یافت.

جزئیات محصول
SB21076

مشخصات

شماره مجوز
۹۷۸۹۶۴۲۷٠۸۵۷۴
وزن
250 گرم
نویسنده
کیوان علائی
قطع
رحلی
تعداد صفحات
336 صفحه
جلد
شومیز
انتشارات
نای و نی
نظرات
بدون نظر
خرید مطمئن
محصولات مرتبط
کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1 کتاب پیانیست پیشتاز اثر مهتاب اشرف جلد 1
‎−4%
پیشنهاد ویژه محدود
288,000 تومان 300,000 تومان
(0)
این مجموعه با الهام از کتاب ارزشمند «هانون» نوشته شده‌است با این تفاوت که در کتاب حاضر تنوع و چالش‌های تکنیکی‌ بیشتری برای تک‌تک انگشتان مورد مطالعه و بررسی قرار...

پاسخگویی در تلگرام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری