برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هاردکیس گیتار کلاسیک دیماکیس

نام تجاری:

پیشنهاد ویژه محدود
1,750,000 تومان 1,800,000 تومان
رنگ
  • شتری
  • آبی
  • صورتی
گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
توضیحات

هاردکیس گیتار


هاردکیس گیتار دیماکیس نسل نوین هاردکیس های گیتار کلاسیک ساخته شده می باشد که به دلیل استفاده از فوم تکسون و یکپارچکی فوم و پارچه رویی دارای ظرافت و زیبایی بیشتر نسبت به نسل قدیم هاردکیس ها می باشد.

این هاردکیس ها به دلیل مواد اولیه و شیوه تولید دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع ضربه می باشد.

قیمت و مقایسه انواع هاردکیس گیتار

هاردکیس های گیتار موجود در بازار به چند دسته تقسیم میشوند :

1 - هاردکیس هایی با بدنه چوبی که  دارای روکش پارچه ای یا چرم (مصنوعی یا طبیعی میباشند) این نوع هاردکیس ها به دلیل مواد اولیه و استفاده از چوب دارای مقاومت مناسب بوده اما بسیار سنگین بوده و حمل و نقل سختی دارند همچنین به دلیل استفاده از چوب در بدنه این هاردکیس ها ظرافت چندانی ندارند.

2 - هاردکیس گیتار با بدنه از جنس یونولیت فشرده: این مدل هاردکیس به دلیل مواد اولیه استفاده شده دارای وزن قابل قبول بوده اما به دلیل ساختار یونولیت بدون ظرافت بوده و پارچه محافظ رویی اکثرا ایستایی کاملی نداشته و در قسمت هخایی از هاردکیس چروک و آثار دوخت پارچه نمایان است .

3-هاردکیس های با جنس فایبرگلاس: فایبر گلاس یکی از بهترین متریال برای تولید محوصلات مختلف و از جمله لوازم جانبی و هاردکیس ساز میباشد. به دلیل نوع متریال این محصولات دارای وزن قابل قبول  و ظرافت و زیبایی هستند و همچنین مقاومت این محصولات در سطح بسیار قابل قبولی می باشد . شاید بتوان ایرادات هاردکیس های فایبر را در قیمت بالا و خش پذیری دانست.

4 - هاردکیس ها با جنس فوم تکسون: این نوع هاردکیس ها با ساختار نوین خود که از پارچه رویی پرس شده بر روی فوم تکسون فشرده شده تشکیل می گردد علاوه بر زیبایی و وزن مناسب ، مقاومت مناسب برای حمل و نگهداری ساز ها را دارا می باشد.

جزئیات محصول
SB11365

مشخصات

جنس بدنه
فوم تکسون
وزن
2500 گرم
مناسب برای
گیتار کلاسیک
سایر توضیحات
دارای بند کوله ای 2 تایی
گارانتی 24 ماهه دیماکیس
نظرات
بدون نظر
خرید مطمئن
محصولات مرتبط
480,000 تومان
(2)
هاردکیس یونولیتی گیتار با پوشش پارچه برزنتی ، وزن و مقاومت مناسب انتخابی خوب برای محافظت از ساز گیتار شما می باشد. این جعبه برای ساز گیتار کلاسیک با سایز استاندارد 4/4 طراحی شده و با استفاده از زیپ...
کاور گیتار کلاسیک کاور گیتار کلاسیک
-2,000 تومان
پیشنهاد ویژه محدود
148,000 تومان 150,000 تومان
(1)
کاور گیتار (سافت کیس) مناسب انواع گیتار کلاسیک با سایز استاندارد 4/4 ساخته شده از جنس برزنت که به وسیله زیپ باز و بسته می شود.این کاور دارای یک جیب برای قرار دادن دفتر نت و کتاب  و همچنین دارای دستگیره...

پاسخگویی در تلگرام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری